Hankala asiakas?

Tiistai 21.8.2018 klo 9:00 - Antti

Työskenteletkö asiakaspalvelutehtävissä tai vaikkapa opetusalalla? Osaatko toimia oikein, jos joudut kohtaamaan vaarallisen henkilön?

Akondikselta 3 - 5 tunnin koulutuspaketit uhkaavan tilanteen ja vaarallisen henkilön varalle.

Tyky-päivän piristykseksi tai puisevan luentopaatoksen tilalle: Ryhmälle yksilöllisesti tuunattu kokonaisuus, jonka aikana ei tosiaankaan pääse pitkästymään (kysy vaikka K-marketin henkilökunnalta).

Ota yhteyttä kotisivujen (www.akondis.fi) yhteydenottokaavakkeen kautta tai puhelimitse (0449867349) ja kerro oman ryhmäsi henkilömäärä, toive ajankohdasta ja paketin sisällöstä. Toimitan tarjouksen toteutuksesta ja kustannuksista 1-4 vuorokauden sisällä.

Ei automaattista vaihtoehtoista tekstiä saatavilla.

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Uhkatilanne, asiakaspalvelu, väkivalta

Akondis täydensi osaamistaan

Maanantai 12.6.2017 klo 13:10 - Antti

Tulipas oltua viime viikolla mielenkiintoisessa koulutuksessa: Puhejudossa. Mielenrauha oy on entisen poliisikollegani Totti Karpelan luotsaama yritys, joka tarjoaa asiantuntemusta ja koulutusta ristiriitojen ratkaisuun pehmeillä keinoilla.

Tavallisessa Judossahan pyritään hyödyntämään hyökkäävän vastustajan liike-energiaa ja massaa, väistämään hyökkäys ja kampittamaan tämä kanveesiin maan vetovoiman avulla. Puhejudossa sama asia suoritetaan lähinnä henkisellä puolella - ennen kuin fyysinen hyökkäys on ehtinyt tapahtuakaan.

Vaikka olen koko poliisiurani ajan tottunut olemaan "se ilkeämpi ja vaativampi poliisi" partiosta, en ole joutunut fyysisiin kamppailitilanteisiin juuri lainkaan: Jonkunlaista "puhejudo-osaamista" lienen siis hallinnut jo entuudestaan - ehkäpä kamppailulajitaustani takia.

Puhejudo tarjoaa avaimet ristiriitojen ratkaisuun sanallisesti ja elekielen avulla: Enemmän aivojen rassausta ja vähemmän nyrkkien käyttöä. Kiitos erinomaisesta koulutuspaketista, Totti!

20170609_150546-1.jpg

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Keskustelu, riita, väkivalta